14/04/2013

Dubrovnik, Croatia part 1

Tälläisissä maisemissa tuli vietettyä viime viikko.
DSC_0235
DSC_0410
DSC_0349
DSC_0443
DSC_0241
DSC_0288
Reilu viikko sitten tämä tyttö lähti nokka kohti Dubrovnikia Hamburgin ja Münchenin kautta. Mä olen tosi huono löytämään lentoja inhimillisiin aikoihin. Ne on joko iltamyöhään tai todella aikasin aamulla. Täältä varsinkin, kun lentokentälle kestää vähintään 1,5h ja bussilla sitäkin kauemmin.
Viikko sitten keskiviikkoaamuna 3.55 mulla oli edessä 2,5h bussimatka kohti Heathrown lentokenttää ja Dubrovnikiin saavuin 5 aikaan. Matkan aikana vaihdoin myös konetta Hamburgissa ja Münchenissä, ja ei tarvitse varmaan erikseen mainita kuinka älyttömän väsynyt olin. Jouduin vielä odottamaan mummin konetta Helsingistä parisen tuntia.
Takaisin tullessa kiekkasin Frankfurtin kautta, jossa sain tappaa aikaa mukavat 4 tuntia, ja joka muuten on ihan ällöttävän kallis lentokenttä ( ottaen huomioon siis, että kyseessä on kuitenkin Saksa ).

Lisää reissusta tulee varmasti lähipäivien aikana.

2 comments:

  1. Voi kateus! Kroatia roikkuu haavekohdelistalla tällä hetkellä ihan ykkösenä, oottelen näitä postauksia innolla jos vielä pääsisin lokakuussa samoihin maisemiin myös... :)

    ReplyDelete
  2. vohvelikettu, suosittelen ehdottomasti ! Kroatia oli monen monta vuotta mun haavekohteena, ja vihdoinkin se haave toteutui. Ja ah, kuinka onnellinen olinkaan :)

    ReplyDelete

English/Finnish/German