03/04/2013

pääsiäisviikon kohokohtia

Tällä hetkellä olen varmaan koneessa jossain päin maailmaa. Viedään kuitenkin pääsiäinen pois alta, ennen kuin siirrytään lomakuviin. Multa ei ensi viikolla nimittäin heru postauksen postausta, sillä en ota konetta mukaani. Aika uhkarohkeeta, sanon minä. 
Aloitetaan yhdellä päivän asulla ja uusilla kynsillä. Rakastan tuota tutti frutti-väriä, jonka valitsin myös viime kesänä. Shellac vaan on parempi, ei tarvii koko ajan olla miettimässä kynsilakan poistoa ja uudelleen lakkaamista - eikä ees kulu pois.
Viime lauantaina juhlittiin Niinan synttäreitä Southseassa. Teki taas hyvää päästä meidän porukan kanssa ulos, ja Niinan kanssa tulikin vaihdettua pari syvällistä ajatusta. Meitä oli yllättävän iso porukka, mutta näissä kuvissa näkyy vain murto-osa. Suurin osa kuvista oli niin utuisia, ettei niitä edes viittinyt laittaa tänne.
Ja palataan ajassa torstaihin. Käytiin Niinan kanssa leffassa ja syömässä. Wonderful and powerful OZ oli aivan mahti, ja suosittelen jokasta käymässä kattoon sen. Me ainakin oltiin ihan sen maailman lumoissa ja ihailtiin visuaalisuutta. Eikä näyttelijäkasti ollut lainkaan paha - mmhm James Franco.
Ja viimeiseksi kuva mun pisamista, jotka ilmestyi yhden aurinkoisen päivän aikana. Jos yhtään onni käy, aurinko paistaa Kroatiassakin ja tuun ihan punasena ja pilkkusena takaisin. Mä en nimittäin koskaan rusketu.
Mutta hei, nauttikaa te ihanasta keväästä, jos siellä jossain maailman kolkassa on sellainen. Mä odotan kuin kuuta nousevaa tulevaa matkaa.

No comments:

Post a Comment

English/Finnish/German