27/06/2013

Recent purchases

Mä oon todella heikko tarjouksille ja yleensä ostankin melkein kaiken alennusmyynneistä. Lähiaikoina oon yrittänyt valita enemmän kesälle sopivia tuotteita.

Bed Headin Control Freak on mulle vielä täysin tuntematon, mutta se tuoksuu aivan mielettömän hyvälle ( yksi syy ostaa tuote ). Oon aina luottanut Tigin tuotteisiin ja päätin kokeilla tätä ihan siitä syystä, että mun tukalla on ihan oma tahto, joten toivon että tämä vähän lannistaisi sitä.

Garnierin tuotteet on yhtiä mun lemppareita ja Saksassa asuessani käytin jatkuvasti tuota shampoota tai muita tuon merkin tuotteita, ja totesin että ne toimii mun tukalle parhaiten ( tämä oli siis ennen kuin löysin aussie tuotteet ). Ainakin näin kesällä se tuntuu jättävän hiukset mukavan ilmavaksi.

Heti, kun Garnier toi kauppoihin Moisture Match kosteusvoiteet, tiesin, että mun on saatava kokeilla niitä. Tähän mennessä mulla on ollut käytössä Wake me up, mutta nyt halusin kokeilla Protect&Glow:ta (SPF 20 = täydellinen kesälle ). Tykkään noista ihan siitäkin syystä, että ne ei jätä ihoa kiiltäväksi/rasvasen näköiseksi ja ne tuntuvat kevyeltä iholla. Sopii siis täydellisesti meikin alle.

Rimmelin Stay Matte-puuteri on ainakin tällä saarella saanut hirveän buumin aikaiseksi ja oon yrittänyt metsästää sitä suht halvalla ihan kokeiluhalusta. Oon nyt monta vuotta käyttänyt Dermosilin mineraalipuuteria enkä ole kertaakaan halunnut vaihtaa. Nyt oon kuitenkin niin paljon ylistystä kuullut, etten voinut vastustaa kiusausta.

Tuttu Soap&Glory kasvaa hyvää vauhtia lempituotteeksi. Tuskin tarvitsee enempää kertoa tuosta Buff 'em and leave 'em -kuorintavoiteesta. Siitä voit lukea täällä. Se on yksi niistä, joita tuun ostaa kerta toisensa jälkeen. Ostin myös miniversion, mutta se on lahja, kuten ovat nuo kaksi muuta minituubia. Päätin ne kuitenkin laittaa tähän, sillä tulen suurella todennäköisyydellä ostamaan ne itselleni! Kyseessä on siis Hand food-käsirasva ja Glad hair day-shampoo.

Translation:
Products I've been buying lately. I can't be bothered to explain anymore about the products as the description in finnish took ages, but if you have any questions about them, please leave a comment and I reply :)

No comments:

Post a Comment

English/Finnish/German