20/06/2013

Finished

Pictures from tumblr
Arvatkaa mitä? Mulla on ihan törkeen hyvä fiilis, sillä oon vihdoinkin saanut kurssini kasaan ja oon viittä vaille valmis kesälomalle lähtöön. Tein tänään viimeisen näyttötyöni, josta olen enemmän kuin tyytyväinen.
Oon niin äärettömän ylpeä itsestäni, etteivät edes sanat riitä sitä kertomaan. Kahden vuoden uurastus näkyy arvosanoissa ja odotan vähintään yhtä hyviä tuloksia ensi vuonna, joka on mun viimeinen.
Mulle sanottiin monta vuotta, ettei musta koskaan voi tulla kosmetologia, koska mulla on herkkä iho ja paljon allergioita, ja mä tyhmänä teininä tietenkin uskoin kaikkia. Sitten jossain vaiheessa aloin kehittämään omia ajatuksia ja tahto ryhtyä tähän hommaan vain kasvoi. En koskaan päässyt edes pääsykokeisiin Suomessa ja nyt se ei edes haittaa. Oon nauttinut Englannissa opiskelusta ihan mielettömästi, vaikka välillä se on ahdistanut ja toisinaan tuntunut pelkältä vitsiltä.

Täällä opettajat on hirveän ystävällisiä ja tukevat jatkuvasti opinnoissa. En tiedä, miten oisin pärjännyt jos en ois saanut tuota kaikkea tukea, mitä oon täällä saanut.

Uskokaa itseenne ja jos haluatte jotain, niin sen voi saavuttaa kovalla työllä. Älkää antako kenenkään tuputtaa mitään muuta.

Mä palkitsen itseni nyt lasillisella viinillä ja ihailen noita kahta ylläolevaa kuvaa. Miten rauhallinen tunnelma niissä onkaan !

Translation: I'm finally done with college and I'm so happy to start my summer holiday in just a week. I will treat myself with a glass of wine ( or two ) and just enjoy the freedom!

1 comment:

English/Finnish/German