20/05/2013

Wedding


Lauantaina olin ensimmäistä kertaa englantilaisissa häissä, joten en tiennyt yhtään mitä odottaa. Englantilaiset häät on melko erilaiset verrattuna suomalaisiin. Tai no, tässä puhun nyt omista kokemuksistani.
Kirkko seremonia kesti huomattavasti kauemmin kuin Suomessa ja siihen kuului paljon rukouksia ja virsiä. Mulla oli ilo nähdä jo ennen kirkkoa, mitä tapahtuu, sillä tein morsiamen meikin. Olen tarkoituksella jättänyt kuvat ihmisistä - erityisesti kihlaparista - heidän pyynnöstään. Sen sijaan olen käyttänyt yksityiskohtia.
Englannissa myös miesten puvut ovat erilaisia, pientä esimerkkiä saatte Adamin kuvasta tuolla ylempänä. Ja naisilla on tapana käyttää hattua tai jotain hiuskoristetta. Nämä eivät olleet kovinkaan muodolliset pippalot, joten sen käyttö ei ollut pakollista.
Ruoka oli herkullista ja seura mitä parhainta. Oli aivan mielettömän hauskaa ja seuraavissa häissä saavat aika rajusti pistää haisemaan, jos noitten yli aikovat mennä. Kaikki oli niin kaunista. Adamin sisko ja tämän perhe tekivät melkein kaiken itse !

Translation:
Last saturday my boyfriend's sister got married and it was my very first english wedding. I was excited, but didn't know what to expect. After the wedding, I can say it was quite different to finnish ones. But everything was amazing and so beautiful.
The reason my pictures mainly include small details, is because the couple requested not to have loads of pictures on the internet. So here a few photos, mainly the small details. I had an amazing time !

2 comments:

  1. Ihania kuvia! <3
    Toi Adamin puku on aika erilainen mitä Suomessa käytetään, mutta jotenkin kivempi :)
    Oon hirvee brittifani ja sielläpäin olisi joskus ihana asua! :)
    Oon viettäny Briteissä yhteensä varmaan noín kuukauden (Jane Austen - henkinen lomamatka + EF:n kielikurssi Hastingsissa) ja rakastan sitä maata vaan niin paljon! :) <3
    Kai se on tavallaan mulle ns. "toinen koti. " :)

    ReplyDelete
  2. Ihanan näköstä! Voisin kuvitella omiinkin häihin sitten joskus haluavani jotain brittivaikutteita, rakastuin tuohon kuppinimilappuun, miten sulonen.

    ReplyDelete

English/Finnish/German