08/03/2014

Spring is here!

DSC_0064_Fotor
DSC_0039
DSC_0043_Fotor
DSC_0046_Fotor
DSC_0048_Fotor
DSC_0050
DSC_0052_Fotor
Vitsit mikä sää! En tiedä alkaako tästä jo tulla tylsistyttävä mantra, mutta oon niin onnellinen - kiitos tän sään. Mä oon aina ollut persoona, joka tarvitsee aurinkoa jaksaakseen. Sen takia voi ollakin hieman koomista, että elän tässä tunnetun sateen maassa. Maassa, jossa aurinko on melkeinpä ihme, eikä oleellinen osa päivää. 
Mä oon ollut tänään 7 asti hereillä, käynyt koulussa ja suorittanut viimeisen (ikinä) näyttötyön. Siinä voi myös piileä osa syy, miksi oon niin älyttömän hyvällä tuulella. Ei enää stressiä arvosanoista, ei enää ihmisten pyytämistä näyttötöihin. Mikä fiilis! 

Käytiin myös aikasemmin tänää rannalla kävelemässä ja ottamassa kuvia (tietenkin). Mulla on ollut mun uudet kesäpökät jalassa koko viikonlopun ja toivon, että tämä sää jatkuu, jotta saan jatkossakin pitää näitä. Näissä kuvissa ne eivät pääse juuri oikeuksiinsa, eivätkä ne tosielämässä tee mun jaloista noinkin isokokoisia (toivottavasti ainakin).
Toivon, että hyvä sää jatkuu ja pääsen lataamaan akkujani paljon helpommin. Nauttikaa loppu viikonlopusta!

2 comments:

  1. Mun mielestä se on joka kerta yhtä yllättävää, miten pimeän syksyn ja talven jälkeen kevään aurinko taas piristää ihan älyttömästi! Tosi kivoja kuvia! :)

    ReplyDelete

English/Finnish/German