27/02/2014

Pala menneisyydestä

Mun blogihiljaisuus on taas edennyt ärsyttävän pitkälle. Mulla ei tosin ole kyllä mitään kerrottavaa. Oon pistänyt kaiken energiani ja aikani koulun käyntiin, jotta valmistuisin mahdollisimman pian. Mieltä on kuitenkin kutkuttanut ajatus uudesta postauksesta, mutta en oikein keksinyt mikä se voisi olla. Asukuvia ei ole, sillä vietän aikani joko työasussa tai yökkärissä/kotiasussa. Pian niitäkin tulee, sillä viikonlopulle on luvassa vähän mieltä rauhoittavaa ja piristävää tekemistä. 

Mitään uutta mulla ei ole antaa, ja siitä keksinkin, että voisin palata ajassa takaisin n. 5 vuotta. Aikaan, jolloin kirjoitin ihan ekaa blogiani - anonyymina tietenkin. Tässä on siis pätkä viiden vuoden takaa. Paljon on muuttunut ja ei kuitenkaan. Toivon, että kirjoitustaitoni ovat sentään parantuneet vuosien saatossa.

Torstai, 28.2.2008

Työpöytäni tulvii teemukeista, laseista ja kaikista mahdollisista astioista. Olen juonut kahden päivän aikana teetä varmaan enemmän kuin kuluneen kuukauden aikana. Olen oikeastaan unohtanut kuinka ihanalta lämmin teemuki tuntuukaan kylmää kämmentä vasten. Ja kuinka miellyttävältä lämmin tee tuntuu karheassa kurkussa. Jonkin sortin flunssa näköjään iski muhunkin. Vaikka enteilinkin, ettei tänä vuonna. Onneksi en sentään ole ollut samassa taudissa kuin viime vuonna tähän aikaan. Nyt on vain kurkku kipeänä ja päätä särkee. Kävin tänään lääkärissä ja olin kiitollinen, kun sain pari päivää sairaslomaa. Sitä mä oikeastaan tarvitsinkin. Olen taas ollut niin väsynyt, että pieni loma on hyvästä. Perjantaina mä sitten ( toivottavasti ) menen kouluun hieman pirteämpänä. Vaikka olenkin nukkunut kiitettävän paljon, silti tuntuu etten ole saanut tarpeeksi unta. Ja nyt toivon mukaan saan nukutuksi. Tuntuu hassulta, että olen ollut koulussa tunnollisesti. Yleensä tulee niitä, ettei vaan jaksa mennä enkä yleensä silloin menekään. Mitä mä nyt olen tuolla kymppiluokalla ollut, en ole päivääkään ollut poissa. Joten tämä on eka päivä puoleentoista jaksoon. Varmaan jokin ennätys.

Kuuntelen Musea, oikeastaan olen kuunnellut koko viikon. Taidan olla rakastunut niiden musiikkiin. Olen ollut jo yli vuoden. Tunnen itseni luovaksi, kun kuuntelen niiden musiikkia. Jokainen biisi on niin upea. Taidetta. Olen kirjoittanut pitkästä aikaa paljon. Tuntuu taas niin vapauttavalta. Kai siitä pitää syyttää hieman keväistä ilmaakin. Harmi vain, että nyt ollaan taas loskan keskellä. Onneksi ei tarvitse mennä ulos ! 

No comments:

Post a Comment

English/Finnish/German