16/08/2012

Vuosi kulki kuin askeleet

Asua parin päivän takaa, kun suuntana oli markkinat. Ilma oli aivan mieletön ja tuntu hyvältä pitkästä aikaa laittaa hame päälle ILMAN sukkiksia. Nytkin on ollut aivan ihanat säät, kunpa tästä vain voisi nauttia. Oon nimittäin päivät töissä ja tukehdun kuumuuteen. Mut ainakin mun haba on kasvanut !
Fiilistelen Olavii kokoajan ja oon vieläkin ihan lumoissani siitä keikasta. Harvemmin tulee käytyä kattoo suomalaisia artisteja, mutta ah kyllä tuo oli sen arvoinen. Voi voi.
Nyt on muutenkin fiilis alkanut parantua. Oon tajunnut, että kaikkeen ei voi vaikuttaa ja että pitää keskittyä niihin hyviin juttuihin. Sillon on vaan hirveen vaikeeta tajuta niitä, kun elämä menee pepulleen.
Vaanpa nyt aion keskittyä kouluun ja nautin sitä ennen kahden viikon lomasta, joka alkaa huomenna ! Pitäis suunnata vähän kaikkialle tosin. Oon luvannut olla Espoossa, Turussa ja Tikkurilassa.
Mitään ihmeellistä kerrottavaa mulla ei taaskaan ole. Katotaan jos tossa loman aikana sais jotain vähän jännempää aikaseks. Tällä hetkellä mun päivät menee töissä ja sitten kotona vaan lahnaan koneella ja juttelen poikaystävän kanssa.
Tosta Turun reissusta voisin vannoa tulevan mielenkiintosta. Nään pitkästä aikaa mun Berliinikaveria Lottaa ja meille aina sattuu ja tapahtuu kaikennäköistä.

No comments:

Post a Comment

English/Finnish/German