20/08/2012

Pentala

Mulla on vihdoin loma ! Iso jee täältä suunnalta. Loman alkajaisiksi suuntasin Espooseen tädille viettämään aikaa ( tai siis tekemään töitä ). Lauantaiksi suunniteltiin retki Pentalaan saaristopäiville ja kummitytölle saatiin kaverikin mukaan niin lähdettiin sitten pienellä porukalla Kivenlahdesta paatilla kohti saarta.
Reissu oli kyllä mitä onnistunein, vaikka asuvaihtoehto ois voinut olla hieman sääystävällisempi. Nimimerkki farkut helteessä ei hyvä. Onneks pistin kuitenkin biksut alle ja otin arskaa aina ku voin. Ja esittelin ah niin seksikästä rantakunnossa olevaa kroppaani. No heheh, miten ois toi punttis?
Aurinkoa ja lämpöä piisasi ja siitähän nautittiin. Pysähdyttiin pari kertaa kalliolle syömään eväitä ja myös kastelemaan varpaita vedessä. Mä tykkään ihan mielettömästi tommosista maisemista ja ne ovat muuten erittäin kameraystävälliset. Mä oon aina tykännyt meren maisemista ja musta on aivan ihanaa asua meren rannalla nyt, vaikkakin Englannissa ei olekaan yhtä kaunista kuin täällä. 
Nyt on sitten hyvät säät vissiin menneet - totta kai kun mulla alko loma. Syksy koputtelee jo ovella, mutta mä yritän siitä huolimatta nauttia mun kahdesta viimeisestä (kesä)lomaviikosta Suomessa. Aika on mennyt niin kamalan nopeasti. Musta ei tunnu yhtään, että kohta pitäisi suunnata takaisin Englantiin - enkä oikeastaan haluisikaan. Kyllä Suomi on mun koti ja täällä on hyvä olla.

No comments:

Post a Comment

English/Finnish/German