09/08/2012

I don’t know what the plan is

Pitkästä aikaa on taas jotain höpötettävää, ja kuviakin ! Normaalisti mua ei arkena näe muissa kuin työvaatteissa tai yökkärissä. Mä oon yleensä työpäivän jälkeen niin väsynyt, että painun suoraan sänkyyn tai sitten vaan lahnaan kotona, joten muille vaatteille ei ole ideaa.
Eilen tosin oli kiva pitkästä aikaa laittaa jotain hieman pirteämpää kuin verkkarit, koska sisko tuli poikaystävänsä käymään.
Mulla alkaa nyt varsinainen kuntorääkki. Kävin viikonloppuna ekaa kertaa moneen kuukauteen vaa'alla, ja totesin, että nyt on kertynyt elopainoa muutama kilo liikaa. Oon viimeisen 1,5 vuoden aikana lihonnut 10 kiloa ja se nyt vähän kauhistuttaa. Ei sillä, onhan se iso määrä.
Mua odottaa kotona yhtä kokoa pienempi uniformu kuin viime vuonna, että olisi ihan hyvä jos siihenkin mahtuisi.
Ens viikko olisi vielä töitä ja sitten ryhdyn hyvin ansaitulle kahden viikon lomalle ennen kuin koulut alkaa. Mä en ymmärrä kertakaikkisesti mihin tää kaikki aika on mennyt ! Musta tuntuu, että me just tultiin Suomeen. En millään haluaisi lähteä takaisin, voisin jäädä tänne vaan.
Suomen kesäkin on ollut niin ihana, vaikkei ihan niin lämmin kuin halusin. No ehkä pitää vaan nauttia näistä muutamasta viikosta, mitä on jäljellä, eikä murehtia tulevaa.



No comments:

Post a Comment

English/Finnish/German